Over EMOSS

EMOSS ontwikkelt, produceert en levert totaaloplossingen voor de elektrificatie van voertuigen. We focussen ons met name op het speciaal- en grootvervoer (hierbij kun je denken aan vrachtwagens, bussen en speciale voertuigen) en leveren een maatwerkoplossing voor ieder voertuig. Met onze innovatieve oplossingen leveren we een belangrijke bijdrage aan het verduurzamen van het grootvervoer.

Sinds 2018 is EMOSS onderdeel van de PCL Groep, een beursgenoteerde en toonaangevende producent van onderdelen voor de automotive industrie, met verschillende productielocaties en bedrijfsonderdelen in India, Duitsland en Nederland.

Het kantoor en de productielocatie van EMOSS zijn gevestigd in Oosterhout, waar we werken met een team met ongeveer 60 mensen. We hebben flinke groeiambities voor de toekomst en zijn dan ook regelmatig op zoek naar nieuwe collega’s. We hebben een informele, open en no-nonsense bedrijfscultuur.

Wat ga je doen?

Als Manager Service & Aftersales word jij verantwoordelijk voor het totale service & aftersales proces binnen EMOSS. Dit proces begint vanaf het moment dat ons product geleverd wordt aan de klant. Jij zorgt voor een goed lopend Service & Aftersales proces en bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten op dit gebied. Samen met jouw team zorg je voor het door vertalen van de klantvraag naar een passende en tijdige oplossing. Het standaardiseren en professionaliseren van beleid en processen is onderdeel van jouw takenpakket. Daarnaast geef je op duidelijke en inspirerende wijze leiding aan het team, dat bestaat uit een aftersales coördinator, een service coördinator en service + support engineers.

Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden?

Je houdt je onder andere bezig met:

  • Het contact met onze klanten op het gebied van Service & Aftersales, zowel zelf als via jouw team.
  • Het vertalen van klantverzoeken naar concrete en passende oplossingen.
  • Het optimaliseren van de processen binnen jouw afdeling.
  • Het opstellen en onderhouden van beleidsstukken op het gebied van Service & Aftersales (denk hierbij aan een prijsbeleid voor spare parts, een garantiebeleid, service level agreements met onze klanten).
  • Het aansturen, coachen en ontwikkelen van jouw teamleden.
  • Een intensieve samenwerking met andere afdeling, zoals Sales, Operations & Engineering om te zorgen voor een optimaal resultaat voor de klant en EMOSS.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een HBO diploma in commerciële of technische richting of gericht op de automotive.
  • Je hebt inmiddels 5 jaar ervaring op het gebied van Service & Aftersales in een bedrijf gerelateerd aan de automotive en hebt ervaring met leidinggeven.
  • Je bent een prettige en senior gesprekspartner voor zowel klanten als medewerkers.
  • Je bent zelfstandig, initiatierijk en doortastend en hebt een duidelijk idee over hoe service & aftersales georganiseerd moet zijn;
  • Je bent communicatief sterk op verschillende niveaus en beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed.

Waarom kies jij voor EMOSS? 

  • De kans om te werken binnen een groeiende organisatie met korte communicatielijnen en een sterke ondernemerscultuur;
  • Je kunt een bijdrage leveren aan een innovatief en duurzaam product;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling;
  • Een mooi arbeidsvoorwaardenpakket, met een passend salaris, 25 vakantiedagen, 13 ATV dagen en een goede pensioenregeling volgens de CAO Motorvoertuigen & Tweewielerbedrijf;
  • Leuke extraatjes zoals gratis fruit, friet op vrijdag en een gezellige vrijdagmiddagborrel.

Ik ben enthousiast, hoe nu verder?

Ben jij de juiste kandidaat voor deze vacature? Stuur dan jouw actuele CV en een korte motivatie naar sollicitatie@emoss.nl. Je ontvangt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 2 weken, een inhoudelijke reactie op jouw sollicitatie.

Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met Yvonne Evers (HR Manager) of Martijn Willems (COO) op 0162 – 42 00 05 of via sollicitatie@emoss.nl